دندان پزشکی تاکسین

دندان پزشکی تاکسین

با استقبال گسترده تاکسیرانان محترم در بخش تامین قطعات و با توجه به هدف دوم تعاونی که ارائه خدمات پزشکی بود، تعاونی تاکسیرانی با افتتاح مرکز دندان پزشکی (تاکسین دنت) به عرصه ارائه خدمات پزشکی به تاکسیرانان محترم و خانواده‌هایشان هم روی آورد. اینکه چرا دندان پزشکی به عنوان اولین خدمت درمانی انتخاب شد علتش تاثیر مستقیم سلامت و بهداشت دهان و دندان بر سایر اعضای بدن هست که اغلب به دلیل هزینه‌های بسیار بالایی که خدمات دندان پزشکی به همراه دارد نادیده گرفته می‌شود و این نادیده گرفته شدن تا جایی ادامه می یابد که سلامت شخص به خطر می‌افتد. تعاونی تاکسیرانی با هدف اصلی ارتقا رفاه و داشتن جامعه هدفی سالم خدمات پزشکی را در اولویت قرار داد با این هدف که تاکسیرانان محترم فارغ از  دغدغه‌هایی که برای هزینه‌های بالای دندان پزشکی دارند نه تنها برای درمان که برای چکاپ‌های دوره‌ای و پیشگیری هم مراجعه کنند. بنابراین یکی از ماموریت‌های مرکز دندان پزشکی تغییر نگاه تاکسیرانان به دریافت خدمات دندان پزشکی هست و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تاکسیرانان برای مراجعات منظم چکاپ هر 6 ماه ترغیب خواهند شد و  آموزش‌های تخصصی متناسب را خواهند دید.

حاصل این تلاش‌ها تاسیس مرکز دندان پزشکی به عنوان مقدمه‌ای برای ورود به سایر خدمات پزشکی اعم از فیزیوتراپی، پوست، آزمایشگاه ها و …. است که با بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه‌ها مجهز شده است. علاوه براین مواد مصرفی در این مرکز اغلب وارداتی و از برندهای برتر اروپایی است. از نظر تیم درمان هم که به سرپرستی خانم دکتر سیده نیوشا حسینی ارائه خدمت می کنند، باید گفت همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر ایران همچون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند.

تاکنون برای این مرکز بالغ بر 15 میلیارد ریال هزینه شده است، زیرساخت‌ها برای تبدیل شدن به کلینیک مهیاست و امید هست با همکاری‌های همیشگی و شایان توجه هیات مدیره تعاونی تاکسیرانی این حرکت بزرگ ادامه یابد چرا که قطعا ورود به سایر خدمات پزشکی و ارائه آنها با قیمت‌های رقابتی برای تاکسیرانان محترم نیازمند مساعدت‌های همیشگی ایشان هست.

آدرس: خیابان شریعتی – خیابان ملک – ساختمان تعاونی تاکسیرانی

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۴۲۰۸۶۰